Když jsme před 5 lety spustili Terasu na klíč, netušili jsme, že náš běžný zákaznický přístup bude výjimečný i po tak dlouhé době. Pochopitelně bez pečlivé a kvalitní montáže by náš přístup sám o sobě nestačil. Nicméně zpětná vazba od našich klientů po 5 letech dokazuje, že lidé si váží zákaznického servisu a obyčejné spolehlivosti.
První kontakt
Je květnové pondělí, ráno a jako obvykle procházíme všechny emaily s poptávkami, které dorazily během uplynulého víkendu. Projdeme si nejprve pečlivě podklady ke všem poptávkám a během dne všechny obvoláme. Během hovoru se snažíme vždy zjistit doplňující informace k terase jako například:
V případě, že se někomu nedovoláme, napíšeme mu zprávu na email, že o jejich poptávce víme, že za ní děkujeme a doptáme se při tom na výše uvedené informace.
Nabídka nejsou jen čísla
Během hovoru s poptávajícím si také vždy řekneme, kdy asi může očekávat naši nabídku a to splníme. Nabídku začneme tím, že si nakreslíme návrh terasy s rozměry a poté spočítáme materiál jako například o:
Poté vytvoříme položkový rozpočet na míru každému klientovi do tabulky. Pokud má zákazník zájem i o přípravu podloží pod terasu, připravíme samostatný rozpočet i pro podloží. Nabídku pak posíláme klientovi nejen formou tabulky, ale doplníme jí o informace, které jsou pro terasu důležité. Například,
V případě dotazů si zavoláme a projednáme stavbu terasy. Pokud zákazník s nabídkou souhlasí, domluvíme se spolu na osobním setkání na místě terasy.
Osobní setkání
Na zaměření přijedeme k zákazníkovi vždy v termínu (datum a čas), který si společně odsouhlasíme. Pokud nás něco cestou zpozdí, dáme pochopitelně vědět obratem telefonicky.
Při osobním zaměření si terasu přeměříme, přivezeme ukázat vzorky materiálů, probereme se zákazníkem znovu postup při stavbě terasy a odpovíme na veškeré dotazy, které si zákazník pro nás připravil. Současně si upřesníme termín realizace na konkrétní měsíc v roce. Přesné datum pak upřesníme vždy 1-2 týdny před realizací.
Objednávka montáže
Po návratu ze zaměření dostane od nás každý zákazník do 3–5 pracovních dní objednávku a zálohovou fakturu ve výši ceny materiálu k úhradě. Jakmile nám dorazí potvrzená objednávka a záloha na účet, potvrdíme zákazníkovi obratem zpět. Současně objednáme materiál, především pak terasová prkna a hranoly, aby se jeho cena zafixovala a nezvýšila se v průběhu sezóny. Materiál pak uskladníme u nás ve skladu. V případě nátěru ošetříme dřevo cca 2–4 týdny před stavbou.
Jakmile máme připravený konkrétní termín realizace, informujeme zákazníka telefonicky/ emailem. Dohodnutý termín, den i čas, vždy splníme. Kdybychom to z nějakého důvodu nedovedli splnit, omluvíme se předem a nabídneme jinou alternativu.
Montáž teras
Se stejnou pečlivostí a transparentností přistupujeme pochopitelně i k samotné stavbě. Do práce se pustíme podle předem domluveného scénáře. V případě nenadálých změn projednáváme vždy situace se zákazníkem během stavby a nabízíme vhodná řešení. Po skončení akce dostane od nás každý zákazník stejně detailní vyúčtování celé stavby. Vidí tedy jak původní nabídku, tak i skutečně použitý materiál.
A proč to vlastně děláme?
Děláme to proto, aby měl náš zákazník před objednávkou vždy maximum dostupných informací a dovedl dobře rozklíčovat ceny jednotlivých položek v nabídce s návrhem stavby. Je to pro nás zcela běžné, sami jsme kdysi bývali také zákazníky. Jsme si také vědomi toho, že ne každý se dobře orientuje v prostředí teras a stavebnictví a řada zákazníků zkrátka potřebuje pomoc a poradit.
Přečtěte si hodnocení našich klientů na Google ZDE